Re: zapytanie aluminium i soda oczyszczona

Autor: Tomasz Pluciński <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Thu, 4 Oct 2012 12:53:58 +0200

Wydajność niewielka jeśli prowadzić w zamkniętym naczyniu. Bo
rozpuszzcalność kwaśnego węglanu także jest niezbyt duża, chociaż wiele razy
większa niż węglanu. Ale jeśli przesącza się przez złoże z węglanem woda
nasycona CO2, to powstają jskinie z ubytkami wielu tysięcy ton wypłukanego
weglanu (i podobnie wielkimi naciekami)