Re: Specjaliści z Marynarki Wojennej wykryli obecność fosforanu bromu

Autor: Jacek Migdal <migdalek73_at_o2.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 22:10:09 +0200

O ile znalazłem najnowsze doniesienia to ostrożniej już podaja że substancja
jest mieszanina związków bromu i fosforu, tak że też się uczą:).
Migdałowiec zwyczajny (Amygdalus communis), drzewo z rodziny różowatych
pochodzące z Azji Mniejszej i Azji Centralnej, często uprawiane. Kwiaty
białe lub różowe, owoc pestkowiec