Odp: Specjaliści z Marynarki Wojennej wykryli obecność fosforanu bromu

Autor: Michael Greyangel <mickdegrey_at_wp.pl>
Data: Thu, 31 May 2012 17:13:35 +0200

Dnia 31-05-2012 o godz. 15:03 ll napisał(a):
> http://www.tvnmeteo.pl/informacje/polska,28/toksyczne-zanieczyszczenie-plazy-w-slowinskim-parku-narodowym,45886,1,0.html
>
> Dzieki tym specjalistom (a moze dziennikarzom?) fosforan bromu pojawil
> sie juz na 8170 stronach wg Google.

Bawi mnie czasem do łez taka dezinformacja :D. Raz maczałem w tym
paluchy i wiem jak się to robi. Dziennikarz to humanista do tego
wiecznie goni za sensacją której nie sprawdza, to dokładnie typ
pogardzany przez takich jak my, zaś my jesteśmy specjalistami a
specjaliści to szczególny typ złośnika :D. Wystarczy powiedzieć z bardzo
poważną miną ewidentną bzdurę by później dobrze się bawić:D.

Pozdrawiam serdecznie,
MdG