Re: Ile mięca jest w mięsie ?

Autor: Zen Vantalye <zen.vantalye_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 01:21:17 MET

Uważasz, że producent posiada linie kosztująca kilkanaście tysięcy
złotych miesięcy, aby samemu zjeść dobry rosół?

Uważasz, że największym problemem ludzkości nie jest np.rząd,podatki,
ucisk państwowy, a zła żywność co doprowadzi do rewolucji?

Wierzę w to,że są na rynku produkty wyższej jakości. Są oczywiście
droższe. Tańsze produkty są odpowiedzią na zapotrzebowanie klienta.
Czy gonisz kogoś za to, że spełnia twoje pragnienia?