Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 11:50:23 MET

W dniu 2011-11-04 08:28, krzysztof kleszcz pisze:
> Ale tak poza wszystkim, to zachodzącym reakcjom jądrowym, szczególnie
> wysokoenergetycznym, prawie zawsze towarzyszy emisja promieniowania (choćby
> gamma), a tutaj brak tej emisji tłumaczy się jakimiś dziwnymi
> mechanizmami... Oczywiście o wielu rzeczach w nauce nie mamy jeszcze
> pojęcia, no ale jednak ten brak promieniowania trochę niepokoi.
> Z drugiej strony, próba stworzenia mechanizmu to jedno, a fakt że
> urządzenie działa (lub nie) to co innego. Jeśli faktycznie działa, trzeba
> będzie znaleźć mechanizm, choćby miał być nieprawdopodobny.
> pozdr
> [...]
Osobiście przemawia mi komentarz Andrzeja. Andrzej zauważa że powstaje
promieniowanie gamma. Ponad to mechanizm w wyniku którego do jądra o
niższej liczbie atomowej zostaje dołączony proton dając już zupełnie
inny atom a raczej to że ta reakcja może przebiegać nisko-energetycznie
jest dla mnie rewelacją.

Jednak z jednej strony bombardowanie i anihilacja a z drugiej
transformacja wodoru z jednej postaci w drugą (piec atomowy), trzeba
przyznać że papiery niejasno tłumaczą mechanizmy. Jeśli mamy do
czynienia z nano-proszkiem to faktem jest że poprzez swoje rozdrobnienie
ewentualna energia bombardującej cząstki (jako korpuskuły) nie ulega
wytraceniu na sieci krystalicznej. Ja to tak widzę, znam się nieco na
nano-proszkach lecz z jądrówką już gorzej. Tylko wtedy reakcja mogła by
być możliwa.

Przeprowadzeniem eksperymentu na razie nie będę sobie zawracał głowy,
mam inne problemy daleko ważniejsze i bardziej niestety przyziemne.
Ponadto też jestem sceptyczny, widywałem hoaxy które były bardzo
spektakularne ale okazały się oszustwem.

Pozdrawiam,