Re: Rzekomo 1 MW elektrownia rzekomo zasilana ZIMNĄ FUZJĄ!

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Fri 04 Nov 2011 - 00:46:16 MET

> Raczej byłbym chętny żeby we własnym zakresie przeprowadzić
> eksperyment.

Przeprowadz i daj znac o rezultatach.

Istnieja spekulacje, ze katalizatorem jest wegiel, bo Rossi nie
opublikowal na swojej stronie publikacji autora, ktory sugerowal, ze
najlepszym katalizatorem bylby wegiel:
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2747143/posts

> Zastanawiam się ile to żre wodoru. Kiedyś czytałem o jakimś piecu

Tu jest co nieco jako tako opisane:
http://pesn.com/2011/11/02/9501943_Rossis_E-Cat_Victory_on_Cold_Fusion_Emergence_Day--E-Day/

Rossi odpowiada na komentarze internautow:
http://www.journal-of-nuclear-physics.com/?p=510&cpage=26#comment-105864