Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: michal <murba_at_if.pw.edu.pl>
Data: Sat 23 Jul 2011 - 21:02:47 MET DST

Prof Kaliski był w tym czasie Ministem Naukii Szkolnictwa Wyższego,
i członkim Biura Polityczneko KC.
Niestety nie dostał na swoje badania zgody od Czerwonego Brata.
Była to nowoczesna broń ale Polska miała zakaz wielu badań.
Podobna historia była z pierwszy polski mini kompuerem i K202
Karpińskiego.
Tye ze nieposłuszeństwo w sprawach wojskowych zawsze kończy się
jednoznacznie. A smierć kaliskiego zakończyła te badania.
Kilka miesięcy potem umarł prof Karczewski (fizyk z UW) zostawili mu
nożyczki w brzuchu po operacji w klinice rządkowej.
Przykro ale nie wierzę w nadmirne zbiegi okoliczności.
natomiast spisków w historii było bez liku i ważniesze wydarzenia
związane sa ze spiskami i działaniami służb.
Pozdrawiam
Michał - fizyk.