Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 02:56:17 MET DST

W dniu 2011-07-20 17:22, ll pisze:
> Jak informuja byli podejrzani w "aferze uranowej" w prasie ukazal sie
> ostatnio artykul na ten temat pt. "Polska bomba atomowa":
> http://w107.wrzuta.pl/obraz/powieksz/2oU1Jl1t5HY
> http://w107.wrzuta.pl/obraz/powieksz/0iB6FE8jqTw

Z tego co pamiętam to był rzeczywiście projekt polskiej bomby atomowej.
Nadzór nad pracami miał prowadzić ś.p. Sylwester Kaliski ale zginął w
"wypadku samochodowym". Ponoć próby miały mieć miejsce w Bieszczadach
ale ja w to nie wierzę. Myślę że była możliwość dogadania się z ruskimi
żeby to zdetonować gdzieś u nich ale oni by się nigdy nie zgodzili żeby
Polsza miała bombę atomową.

Pozdrawiam,

MdG