Re: Farba po której można pisać długopisem?

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Jun 2011 - 21:07:07 MET DST

W dniu 2011-06-17 20:01, Spektrochem pisze:

> [...]
Z całym szacunkiem Arturze ale Jesteś w błędzie. Te procesy są obecnie
tak tanie że z powodzeniem konkurują z tym o którym Piszesz. Na tzw.
"zachodzie" wykorzystuje siÄ™ je masowo w Polsce obserwujemy rosnÄ…ce
zainteresowanie, jednym z naszych fundatorów grantów jest dość duża i
znana głównie na zachodzie marka odzieży alpinistycznej z Polski i jak
na razie z całkowicie polskim kapitałem (piwko).

Proces o którym mówię to może nie tyle wtapianie SiO2 co trawienie w
plazmie nierównowagowej. To często zupełnie wystarczające.

Pozdrawiam
MdG