Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: Jacek Migdal <migdalek73_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 23:48:12 MET

Napisałem do autorów tego artykułu, że chyba spali na lekcjach chemii.
Odpisali, że rzeczywiście poppełnili w nim kilka błędów merytorycznych.

Cóż po prostu dziennikarze.
Migdałowiec zwyczajny (Amygdalus communis), drzewo z rodziny różowatych
pochodzące z Azji Mniejszej i Azji Centralnej, często uprawiane. Kwiaty
białe lub różowe, owoc pestkowiec