Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: Marek Schmidt <chmes_at_chmes.poznan.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 12:03:02 MET

"Może te "metale" sie błyszczały, albo słuchały ostrej muzyki a mimo
obecności "specjalistycznych służb" nikt nie potrafił ich unieść, stąd
ciężkie :D Uśmiałem się jak podczas czytania artykułów prasowych na
chemfanie."

To wcale nie jest do śmiechu.... Gdyby ten właściciel żył, to już pewnie nie
wyszedłby z więzienia do końca swoich dni. Czyli jednak nauka nie
popłaca.... a w/w "metale są naprawdę niebezpieczne - grożą grzywną lub
więzieniem.

Z poważaniem

Marek Schmidt
CHMES, ul. Obornicka 225a, 60-650 Poznań
tel.kom. +48 605 165 844
tel./fax +48 61 822 61 51
chmes@chmes.poznan.pl
www.chmes.pl