Re: rewelacja

Autor: krzysztof kleszcz <k.kleszcz_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 22:16:49 MET

W dniu 19 lutego 2011 19:04 użytkownik MdG <degrey@wp.pl> napisał:

> http://radioamator.elektroda.eu/swiadomosc.html
>
> Przeczytajcie sobie proszę ten genialny tekst do którego Wam podsyłam
> linka. To nieprawdopodobne. Jedna z najciekawszych rzeczy które widziałem
> :).
>
> Pozdrawiam,
> MdG

Dłuugie to... :) Autor umiejętnie próbuje snuć wnioski z teorii ostatnich
dziesięcioleci, ale wg mnie gdzieś tak od połowy tekstu zaczynają się
nieścisłości. Inna sprawa, że teoria wielu wszechświatów daje dużo
możliwości wyjaśniania różnych zjawisk, więc przy dobrej znajomości tematu
pewnie można sporo rzeczy do tego podpiąć. Trochę przekombinowane jak dla
mnie, ale w sumie interesujące
pozdrawiam
K.Kleszcz