Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: Michał Obrzydziński <michal_at_jastrzebia.pl>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 11:38:53 MET

Przecież praktycznie wszyscy dzisiejsi chemicy i fizycy no i wielu innych
wychowałao się na książkach Pana Stefana Sękowskiego i swoich domowych
laboratoriach. Jeśli dziś się tego zabroni to nasze przyszłe społeczeństwo
pozbawimy możliwości rozwoju i prawdziwych naukowców, którzy tą naszą
codzienność będą mogli usprawniać. A stan dzisiejszego szkolnictwa w
dziedzinach ścisłych jest tak strasznie żałosny, że jak dzieciaki same nie
będą eksperymentować to niczego się nie nauczą. Nie mówie już o rozpalaniu
zainteresowań.
A tak na marginesie, w nawiązaniu do art. Pana Tomasza Plucińskiego
przygotowałem eksperyment o paramagnetyźmie ciekłego tlenu :). Zapraszam:
http://www.portalnaukowy.edu.pl/paramagnetyzm.htm

Może nikt mnie nie zamknie za taką formę popularyzacji nauki :\.

Pozdrawiam
Michał Obrzydziński

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5860 (20110209) __________