Re: Posiadacze domowych laboratoriow - strzezcie sie.

Autor: Michael de Greyangel <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2011 - 10:16:05 MET

On 10.02.2011 09:42, pavlo36 wrote:
> Jestem pewien, że na pewno w tym momencie nasza dyskusja jest prześwietlana. Lada dzień ktoś zapuka do 95% z nas z podejrzeniem o terroryzm i zamiar wysadzenia pałacu kultury a pozostałe 5% trafi do Monaru.
Nie ma sie co przejmowac. Apropos ... wyobrazcie sobie jakbysmy mieli
miec to wszystko np. w Stanach ? :D W kraju gdzie obywatelskim i dobrze
rozumianym obowiazkiem jest donoszenie na sasiadow wladzom ? Przy
pierwszej wizycie na komisariacie padlo by pytanie w stylu "How many
pounds of Satan's mother you was produced last week ?", "Which terrorist
group you support ?" i wiele innych, totalnie absurdalnych w rownym
stopniu groznych. A tak ... co czlowiekowi zrobia ? No co ? Dziura w
budzecie POtezna wiec co najwyzej dowala jakas grzywne.

Milego dnia,
MdG