Re: o starym/ nowym nazewnictwie (było: czytanie wzorów hydratów)

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 17:57:51 MET

> dziś wiosenna pogoda w Gdańsku... Ale ci któtrzy wywołali mnie do
> odpowiedzi - wiedzieli co myślę. Tak, że to co niżej - to ich wina...

Wywolalismy przede wszystkim do "kropki", ale akurat o tym nie napisales.
:)
Moze Swiatobliwe Gremia zaraz zaleca to jako "dot" czytac?

A jak te kropke we wzorach anglojezyczni czytaja?

> A to dobre! Dlaczego akurat ja? Przecież jestem starym zrzędą i aż przykro
> patrzeć co upływ Czasu robi z ludźmi

Swoja droga juz u myszy (ale genetycznie zmodyfikowanej) starzenie sie nie
tylko powstrzymano, ale odwrocono jego bieg (mysz odmlodniala znacznie):
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/2010/11/0002.html
http://lists.man.lodz.pl/pipermail/chemfan/2010/12/0002.html

Zatem jest nadzieja. ;)

> (w tym roku udaję się na Stypendium ZUS)!

Gratulacje. Bedziesz mial wiecej czasu m.in. na ciekawe pisanie na
Chemfanie. :)

> Lub według W.Młynarskiego "co by tu jeszcze spieprzyć, Panowie". Wiem: są
> także argumenty "za".

Zacytuje slowa z filmu Tremors 3 (Wstrzasy 3), wypowiedziane do
rzadowych urzednikow przez jednego z bohaterow filmu Burta:
"You guys do what you do best! Find something simple and complicate it!"
http://www.imdb.com/title/tt0259685/quotes
"Robcie to co umiecie robic najlepiej, znajdzcie sobie cos prostego i
skomplikujcie to."

Jak widac ta tendencja u roznych Swiatobliwych Gremiow do komplikowania
prostych rzeczy jest cecha wystepujaca miedzynarodowo.
Swiat sie kiedys od tego wszystkiego zawali, tak jak upadl starozytny Rzym
(nasze prawo wywodzi sie wlasnie z rzymskiego), albo i gorzej. :(