Re: Odkryto eliksir wiecznej mlodosci.

Autor: Andrzej Okuniewski <andrzej.okuniewski_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Dec 2010 - 01:14:37 MET

W dniu 1 grudnia 2010 01:00 użytkownik pavlo36 <pavlo36@o2.pl> napisał:

> Szkoda że w tym artykule nie ma przypisu do "Nature". Byłoby to wiarygodniejsze źródło informacji niż artykuł w byle portalu pod którym autor wstydzi się podpisać imieniem i nazwiskiem.

Mi udało się bez problemu znaleźć, bo jest w Nature na ten temat
trochę artykułów.
Jeden z nich, gdzie wśród autorów jest R. A. DePinho ma doi:10.1038/nature08982.

http://dx.doi.org/10.1038/nature08982

We wcześniej wzmiankowanym artykule są inicjały autora...
wydaje mi się, że to częsty zabieg publicystyczny.

Pozdrawiam,
Andrzej Okuniewski