Re: Dryf czy dryft lini bazowej w GC

Autor: Tomek Iwachów <maskot4_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Aug 2010 - 12:59:04 MET DST

moze to jakies zanieczyszczenia??

----- Original Message -----
From: "rtoip_m" <rtoip_m@o2.pl>
To: <chemfan@man.lodz.pl>
Sent: Thursday, August 19, 2010 11:49 AM
Subject: Dryf czy dryft lini bazowej w GC

Od jakiegoÅ› czasu mam problem z GC. Mianowicie linia bazowa w czasie analizy
ulega "poszarpaniu". Np puszczony mam metanol i do 6 minuty analizy linia
jest w porządku a od 6 zaczyna "skakać". co może być tego przyczyną.
Poszarpanie linii bazowej pojawia się w różnym czasie i przy różnych
próbkach. Proszę o szybką odpowiedź.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5381 (20100820) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5381 (20100820) __________

Wez kredyt przez internet. Atrakcyjne oprocentowanie, bez zaswiadczen!
http://linkint.pl/f27d6