Re: Dryf czy dryft lini bazowej w GC

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Aug 2010 - 15:36:46 MET DST

Kondycjonowałeś kolumnę ? Stosujesz program izotermiczny czy z rampami ?
Jeśli Stosujesz rampę to prawdopodobnie jest to bleeding z kolumny. Jak
przygotowujesz próbkę ? Możliwe że jeszcze coś wyłazi. Możliwe jest też
że przy FIDdzie wyłazi w ten sposób woda, fajne rzeczy wtedy można
odebrać :) takie małe dzieła sztuki :D.

Napisz coś więcej o analizie i w ogóle przy tego typu pytaniach zamieść
jak najwięcej danych. To co napisałeś zupełnie nie wystarcza do
poprawnej diagnozy.

Pozdrawiam serdecznie,
MdG