Re: Wytwarzanie Galalitu (pierwszy polimer - kazeina i formaldehyd) - jak zrobic?

Autor: Adrian Siemieniak <sauron_at_rpg.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 00:16:53 MET

On Sun, 14 Mar 2010 22:14:35 +0100
Grzegorz <grzegorz@b-c.pl> napisał(a):

> Masz racje trudno to przeczytać :-)
Hmm - zakladalem ze dlugosc moze odstraszac - nie forma ;)

> Ale mam dobra wiadomość
> Poszukaj w sieci skan lub kup na Allegro książkę S.Sękowskiego
> bodajże "Z tworzywami sztucznymi na Ty" Tam jest na 100% preparatyka i
> kazeiny i galalitu.
> Pozdrawiam
> Grzegorz
Nawet mam na dysku - dziekuje!

Po lekturze - jednak jest troche wiecej etapow niz wynikalo to z encyklopedii.
Na poczatek chyba za duzo tluszczu w mleku (3,2%) mialem, oraz nie
zhomogenizowalem kazeiny. Jest tez spora szansa ze moglem ja przegrzac...

Jutro bede dzialal dalej :)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)