Witam

Autor: Jacek Migdal <migdalek73_at_o2.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 23:03:10 MET

Witam wszystkich chemfanowiczów.

Mam pytanie czy nie wiecie jak zbadać zawartość nadtlenku benzoilu w powietrzu, tzn metodyka poboru próbek i sama metodyka oznaczenia. CIOP 1997 opublikował jakąś metodę, ale niestety nie mam dojścia do ich kwartalnika "Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy" zeszyt 17. Ma może ktoś z Szanownych Państwa wiedzę jak ugryźć ten temat?

Pozdrawiam
Jacek Migdał
Migdałowiec zwyczajny (Amygdalus communis), drzewo z rodziny różowatych pochodzące z Azji Mniejszej i Azji Centralnej, często uprawiane. Kwiaty białe lub różowe, owoc pestkowiec