Re: azydek sodu wybucha?

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 14:28:18 MET

Z tego co mi wiadomo to azydki lekkich metali są stabilne. Azydek sodu jest
bezpieczny. Też miałem z nim do czynienia podczas otrzymywania azydku ołowiu
a w większych ilościach w przemyśle barwników ale nigdy nie mieliśmy z nim
żadnych problemów a na bank miał styczność z różnymi rozpuszczalnikami
organicznymi. Także wydaje mi się że Możesz spokojnie robić swoją pracę.

Pozdrawiam serdecznie
MdG

: