Re: Pomiar stężenia molowego

Autor: Paweł Pędrak <pedrak_at_o2.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 23:41:26 MET

Ilość kulek jest mi potrzebna bo tylko drobna zmiana ich ilości może mieć ogromny wpływ na wyniki późniejszego eksperymentu. Dlatego poszukuję, metody, która da mi możliwość wyznaczenia ich ilości. Wiem, że nigdy nie będzie to możliwe dokładnie bo same kulki mają różny rozmiar - gaussowsko wokół 110 nm.