Re: jak to jest z tym globalnym ociepleniem - wykradzione e-maile

Autor: michal <murba_at_if.pw.edu.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 01:01:04 MET

Dnia 2009-11-24, wto o godzinie 23:14 +0100, Adam Lukowski pisze:

> Sadze, ze nalezy brac pod uwage czynnik ludzki i aktywnosc
> sloneczna.
>
> Adam

Coś mi się wydaje, że szanowane towarzystwo chemików słabo rozumie
matematykÄ™ zjawisk nieliniowych i fraktalna geometriÄ™. A problem
stabilności jest moim zdaniem problemem podstawowym. Niestety kryteria
stabilności nie łatwe do zbadania i nie mogą być oparte na metodzie
jedno-parametrycznej.
Ponadto zjawisko synchronizacji nieliniowego oscylatora jest dobrze
znane w fizyce i chemii.
Pozdrawiam
Michał