Re: Pomiar stężenia molowego

Autor: Paweł Pędrak <pedrak_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Nov 2009 - 12:56:44 MET

Witam.
Jak to mawiał jeden z moich doktorów po egzaminie na temat moli, na którym wszyscy źle odpowiadali na pytanie co to jest mol. W molach można nawet liczbę krzeseł wyrażać.

Stężenie molowe potrzebne jest mi tylko do określenia ile ich do następnych badań /relaksywności i rozmiaru/

Pozdrawiam, Paweł Pędrak.