Re: Re: Pomiar stężenia molowego

Autor: Paweł Pędrak <pedrak_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Nov 2009 - 09:24:32 MET

Niestety nie udało mi się dotrzeć jeszcze na żaden mikroskop.
Można było się spodziewać, że jeżeli są to kulki to jeżeli się je rozleje na podstawce będą dążyć do samo organizacji. Pomiar AFM kontaktowym wykazały, że sonda zakopała się w próbce ;) Na TEMa nie chcą mnie wpuścić bo to coś zawiera żelazo i może zabrudzić aparaturę. Poszukuję metody, którą będzie można robić w miarę szybko i powtarzalnie.