Re: Re[2]: cyna

Autor: Alibaba <gelar_at_interia.pl>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 21:40:48 MET

Witam

    Technika aby zdjać cynę

1.Znajdź galwanizernię z wanną do odtłuszczania elektrochemicznego --
rozmiar zawieszki odpowiadający twoim blachom ( podstawowy składnik to
NaOH)
2. Namów właściciela by twoje blachy powiesił w odtłuszczaniu i przepuśił
prąd z prostownika w taki sposób by blachy byly anodami --- cyna przejdzie
do roztworu -- czsa dobrać doświadczalnie
3. Najwieksze doświadczenie w tym procesie będą mialy galwanizernie z
cynowaniem w swojej ofercie ( braki sie nie złomuje tylko naprawia)

Z poważaniem

Mirosław Rusin