Re: cyna

Autor: Paweł Hańczur <sinuhe-1980_at_tlen.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 17:44:42 MET

Krzysztof pisze:
> Witam
>
> ten sposób może i jest dobry ale ja mam ok 2 ton blach o wym 1mx1m
> .wczesniej próbowałem kapieli w HCl ale trwa to strasznie długo .wiem
> że jest jakis sposob własnie zwiazany z przejsciem cyny do roztworu
> .nie wiem tylko co wchodzi w sklad tego roztworu

Jako laik nie odpowiem ale może nasunę komuś jakiś trop. Osobiście do
operacji odwrotnej: cynowania miedzi, używam tego specyfiku
http://www.tme.eu/preparat-do-bezpradowego-cynowania-90g/arts/pl/b20/seno-3211.html
Jest to granulat który po rozpuszczeniu pachnie amoniakiem. Mam
nadzieję, że to będzie jakiś punkt zaczepienia.

--
PH