Re: "odwrotna" fluorescencja ?

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Wed 09 Sep 2009 - 11:43:34 MET DST

Zgadzam sie z Szanownym Kolega, w tym momencie takie przejscia sa mozliwe, mechanika kwantowa tego nie zabrania. Ale generalnie - nigdy 100% energii nie zamienimy na inna bez strat. A juz wytwarzanie wiekszej ilosci energii niz to co wlozymy do ukladu ..... to juz zahacza o czary ;)

Pozdrawiam

Jurek (George)