Re: Dylematy nazewnictwa

Autor: Tomasz Plucinski <tomek_at_chem.univ.gda.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 10:12:39 MET DST

Ja bym: monobenzoesan glikolu

> ISIS draw generuje mi takie nazwy: benzoesan 2-hydroksyetylowy i benzoesan
> 2-benzoiloksyetylowy
E, tam...

ja bym; wodoroszczawian etylu

> może szczawian monoetylowy, bo nazwa, którą generuje ISIS, kwas
> etoksy(okso)octowy nie za bardzo mi się podoba.
"tyz piknie..."
wszystko zależy do czego te nazwy: jeœli do porozumienia pomiędzy
chemikami, to OK. Ale jeœli do pracy habilitacyjnej, którš ma recenzować
jakiœ stary pierdziel z hemoroidami - to można oczekiwać złoœliwego ataku
na 100%. tpl