osady

Autor: Krzysztof Mazurek <kmazurek660_at_wp.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 21:21:50 MET DST

Witam

Piszę pracę na temat rafinacji metali szlachetnych .
Ostatnio zajmowałem sie złotem i brakuje mi opisu teoretycznego do
nastepujacego zjawiska.

Otóz przy wytracaniu złota z roztworu metoda SO2 wydziela sie drobny
brazowy osad i jest to zgodne z publikacjami .Natomiast gdy ten sam
roztwór redukuje metaliczna miedzia osad jest zółty.Czym wytłumaczyc ta
róznice.

Jestem ciekawy opini forum.

Pozdrawiam k

Śledzisz trendy? Nosisz w torebce aparat fotograficzny i robisz sobie
fajne fotki? Weź udział w konkursie! Czekamy na Twoje zdjęcie w stylu
"boho-chic"! http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fkonkurs.streetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=737