widma UV

Autor: chemik_chem <chemik_chem_at_o2.pl>
Data: Sun 03 May 2009 - 10:58:37 MET DST

Witam serdecznie

Czy ktorys z forumowiczow , bylby tak mily i napisal mi jakie sa maksima dlugosci fali (widm UV-Vis) dla nastepujacych zwiazkow:

Dietyloamina
N,N - dimetyloformamid
Methylene chloride (wstyd sie przyznac ale nie wiem jak to jest prawidlowo po polsku :-( _

"kurcze", wszystkie te zwiazki mam u siebie w labo , ba nawet mam niezla UV-ke , ale ograniczenia jakie sa nalozone na loginy niepozwalaja mi sprawdzic widma :-(

lub ewentulanie moze zna ktos moze jakas baze danych w necie (mi jakos gugel nie pomogl :-( )

pozdrawiam serdecznie

Marcin