Re: Odp: RE: Odp: Nanosrebro

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 15:31:06 MET DST

Panowie, może byśmy tak pisali zgodnie z tematem postu. Tematem jest
pianka poliuretanowa więc jeśli będzie jakiś młody człowiek kiedyś
chciał pogrzebać w archiwum (a to się naprawdę zdarza) , zastanie tam
coś zgoła innego. Mianowicie nanosrebro. I na odwrót. Dla tego lepiej
jest przeprawić na temat Re. Nanosrebro. Zwracajcie proszę uwagę na to,
to istotne.

PATRZ: TEMAT PIANKI POLURETANOWEJ

Pozdrawiam
MdG