Re: Odp: RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Apr 2009 - 22:27:47 MET DST

No tak, ale tu chodzi o azotan, nie o srebro
Jestesmy krolikami doswiadczalnymi dla przemyslu farmaceutycznego

Tomek

Dnia 24-04-2009 o godz. 22:12 Witek Mozga napisał(a):

> Ja bym nie dramatyzował. Mój znajomy, który być może czyta tę listę, ma od
> kilku lat w dłoni wstrzelony własnej roboty acetylenek srebra, który
> eksplodował, i nic mu nie jest.
>

> --
> Witek Mozga
> http://advamacs.com/
> http://www.trimen.pl/

Julia Roberts i Clive Owen - zobacz, jak kradną fortunę.
Rewelacyjna komedia GRA DLA DWOJGA - kinach od 30 kwietnia.
Zobacz zwiastun filmu:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fgra.html&sid=706