Re: Nanosrebro

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 10:14:10 MET DST

Oj to było jakieś 3 lata temu jak nie więcej, ale racja, nie próżnuję.

Kiedyś dostałem próbkę granulatu do wtryskarek, wstępnie pokrytego
nanosrebrem, chyba z Korei. Lena będzie wiedziała o co chodzi bo to
zdaje się było przez jej firmę. To był bardzo dobry granulat :DDD już po
zalaniu toluenem puścił jakąś syfiastą żółcień która pewnie nie
przeszła jakiegoś testu to ją dowalili do srebra. Po wypłukaniu żółcieni
okazało się że zostały na granulacie czarne smugi srebra, to była
odmiana nanosrebra zauważalna gołym okiem zapewne ;). No i z jakiej
racji to coś miało tak fenomenalne właściwości bakteriobójcze ? To
proste, sekret był w żółcieni, kolonia e. coli przeniesiona do szalki z
odparowaną żółcienią, padła. Tak po mojemu to szkoda było tylko tego
srebra i lepiej było robić ten preparat tylko z żółcienią.

Artur, użyteczne jest tylko to co się przydaje, wyniki leżą w szufladzie
a ja jakoś nie mam z tego żadnego pożytku.

Pozdrawiam
MdG