Re: Odp: RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 21:58:58 MET DST

Jak to nie jest rozpowszechniona?
Nie masz bieżącego dostępu do rynku, ponieważ te technologie są stosowane już od dawna, kilka rozwiązań wdrożyłem w zakresie przemysłu w którym działam (na ten temat organizowaliśmy liczne seminaria -- nano-srebro NIEJONOWE ---nano-ditlenek tytanu [ps. nie chodzi tu o własności biobójcze]. Odsyłam zainteresowanych do skryptów z Seminariów Spektrochemu.
Prawda jest taka, że ja z uczelniami polskimi nie współpracuje bo nie ma sensu. KBN dawny nie ma pieniędzy na badania bo uczelnie cenią projekty kosmicznie i realizują w kilka lat a to dla przemysłu za dłuuugo! Dlatego moja działalność z uczelniami została dawno zakończona bo i tak jak widać uczelnie nie mają dostępu do informacji rynkowych, nie znają potrzeb tylko piszą prace dla awansów i bzdurnych projektów - jak widać studenci nie wiedzą czy związki srebra są stosowane, a powiem Ci że są w ponad 10 odmianach z różnych krajów. Moje laboratorium jest obecnie jedynym w Polsce laboratorium i OBR-em (prywatnym) wdrażającym nanotechnologię w tak szerokim zakresie w budownictwie.
Co do wypoiwiedzi na temat niepodawania całej prawdy w patentach i wykładach, ...to włąśnie obraz polskich uczelni, jak wykładowcy nie mówią wszystkiego ucząc studentów, ZGROZA! Jak widać pracownicypolskich uczelni nie wiedzą jak podejść do rozwiązań w przemyśle bo nie mają z nimi żadnego kontaktu, wiele mam takich przykładów popartych nieudolnymi próbami wdrożeń, które i tak kończyły się niczym. Więć niech uczelnie kształcą lepiej studentów, a niezależne OBRy z własnymi kapitałami realizujące potrzeby rynku w kilka m-cy oferują wdrożenia i technologie potrzebne ludziom, a nie tytułom uczelnianym.

Artur