Odp: RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: Katarzyna Karczewska <k_karczewska_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 20:46:04 MET DST

Dnia 22-04-2009 o godz. 19:40 spektrochem napisał(a):
> Ja z kolei zajmuje się nano-srebrem ale niejonowym, rozmiar kilkanaście to
> kilkadziesiąt nm i 0,05% jonów Ag. O wiele większa skuteczność biobójcza i
> działanie. Polecam kontakt w razie zainteresowania.
>
> Artur

Już od jakiegoś czasu zastanawiam się dlaczego nano-srebro i nano tlenek
tytanu nie są wcale w Polsce rozpowszechnione. Przecież posiadają bardzo
zaskakujące właściwości biobójcze. Co może być tego przyczyną? Czy
technologia jest zbyt droga czy jest to kwestia obawy o jakieś działanie
uboczne, czy może coś innego?

Zobacz jak inspiruje ulica!
Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=703