Re: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 18:03:35 MET DST

Osobiście zgodzę się z Arturem. Historia zna takie przypadki. Wynika to
z tego ze światem rządzi informacja. Pieniądze da się zrobić tylko z
tajemnicy. Jakiekolwiek podzielenie się wiedzą to już typ sprawy Nobla.
Szkoda Artur że nie zajmujemy się tym samym bo widzę że moglibyśmy
naprawdę współpracować.

Pozdrawiam
MdG