RE: Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: spektrochem <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 09:26:26 MET DST

Bzdura,
Jeżeli ktoś ma recepturę wyjściową, dojdzie jak wyeliminować błąd jeżeli ma
trochę doświadczenia i wiedzy. A jeżeli nie ma od czego wyjść może zająć mu
lata całe na wdrożenie i prace badawcze. Znam kilkanaście przykładów, które
wiem skąd są ściągnięte, i różnica jest taka że ten co opatentował szczyci
się posiadaniem patentu, a ten co do wykradł zarabia pieniądze.

A.P.