Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: <dredion_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 18:35:48 MET DST

 Oligoeterole? mi promotor kazal wykasowac rozdzial o ich produkcji i
caly rozdzial syntezy surowcow, zebym nie "wybiegal" za bardzo i trzymal
sie glównego tematu. Najbardziej lubie te o masie ok 6000

 Co do &#8222;siadania&#8221; pianek to nie jedna padla&#8230; nawet w
laboratorium. Ale to kwestia początków syntez, niedopracowanej
receptury. Teraz wszystkie &#8222;stoja&#8221; jak się patrzy. A patrzy
się ze Az milo. Niezwykle wazny jest srodek pow-czynny SPC. Dodany w tak
malej ilości potrafi zdziałać cuda. Po pierwsze nie pozwala piance
opasc, a po drugie używając rozne SPC w tej samej recepturze zmieniamy
drastycznie właściwości pianki, tak ze na jednej daloby się porzadnie
wyspac, a druga dobrze wyszorowac plecy ;-)

 Czy ja wiem czy to dobry pomysl na temat opatentowania. Pamiętaj ze
pianki istnieja na rynku kilkadziesiąt lat. Mój sukces lezy w dużej
mierze w doborze surowcow. Jest kilkaset produktow kilkudziesięciu firm.
Mysle ze ich dobor zająłby duzo czasu. Wezmy np SPC czy katalizator -
nigdzie nie jest napisane jakiego produktu uzyc, z jakiej firmy zamówić.
Tylko literatura mowi, ze jest to amina III-rz, lub związek
polioksyalkilenowy.
Miałem szczescie co do tych surowcow, gdyz pracowałem z nimi
przeprowadzając przemyslowa synteze sztywnej pianki i kleju
poliuretanowego o bardzo dobrej jakości znanych na calym swiecie.

 Szkoda ze nie zajęłaś się synteza, to najprzyjemniejsza czesc pracy mgr.
W koncu to ostatnie syntezy na uczelni. Mogę się zapytac w jakim miescie
studiujesz?

> Piszę pracę z zakresu produkcji oligoeteroli i ich wpływu na własności
> otrzymywanych pur, jednak z syntezą poliuretanów nie miałam nigdy do
> czynienia, a to co wiem, to niestety tylko z ksiązek:)

> Zobacz jak inspiruje ulica!
> Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
> http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=703

Czujesz się jak Napoleon?
Poznaj prawdę o swojej rodzinie.
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fbliscy.html&sid=684