Odp: Elastyczna pianka poliuretanowa

Autor: Katarzyna Karczewska <k_karczewska_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Apr 2009 - 17:02:51 MET DST

Dnia 21-04-2009 o godz. 16:31 dredion@wp.pl napisał(a):
> Witam
>
> Milo slyszec ze rowniez interesuje cie PUR. Zanim skomentuje twoja
> wypowiedz to chcialbym sie dowiedziec na czym polega twoje
> zainteresowanie? Czy to jest teoria, badania produktu czy synteza?
>
> Pozdrawiam
> Tomek

Piszę pracę z zakresu produkcji oligoeteroli i ich wpływu na własności
otrzymywanych pur, jednak z syntezą poliuretanów nie miałam nigdy do
czynienia, a to co wiem, to niestety tylko z ksiązek:)

Zobacz jak inspiruje ulica!
Oceniaj innych i pokaż swoje ulubione ciuchy!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fstreetmoda.pl%2F%3Fsrc01%3D85ae5&sid=703