Re: Soda oczyszczona leczy raka?

Autor: Kazimierz Warminski <kazimierz.warminski_at_uwm.edu.pl>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 09:47:19 MET DST

> Teraz potrzeba "tylko" prob
> klinicznych i publikacji naukowych to potwierdzajacych i wyjasniajacych
> mechanizm, aby to bylo powszechnie zaakceptowane. Jednakze, poza chorymi,
> nie lezy to w niczyim interesie (trudno na sodzie zarobic), wiec trudno
> bedzie uzyskac finansowanie takich badan, stad tez pewnie jeszcze dlugo ta
> metoda nie bedzie oficjalna.

W 100% sie zgadzam. Moze byc blokada ze strony lobby farmaceutycznego. Ale
miejmy nadzieje, ze jednak znajda naukowcy, ktorzy podejma takie badania.
Tak mi sie teraz przypomnialo - ogladal ktos film "Olej Lorenza"? Rodzice
chlopca chorego na zanik mieliny podjeli "walke" o oficjalne wpisanie kwasu
erukowego (z oleju rzepakowego) na liste lekow pomimo, ze byl sprzeciw
srodowiska naukowego. Rodzice nie byli lekarzami, ani chemikami, a odkryli
poprzez swoj "upor" (duzo czytali, zorganizowali konferencje naukowa), ze
kwas erukowy zapobiega zanikowi mieliny. Po wielu latach olej Lorenza zostal
oficjalnie zarejestrowany. Film oparty na faktach.

Kazik