Re: Soda oczyszczona leczy raka?

Autor: ll <listowner.listy_at_googlemail.com>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 19:00:33 MET DST

> Jeśli chcesz znaleźć coś, co jest w stanie wyleczyć raka, to poczytaj
> o terapii Gersona. Okaże się, że próbujesz wyważyć otwarte drzwi.

Terapia Gersona jest stara, więc względnie dobrze znana, natomiast podałem
do dyskusji jako ciekawostkę nowe metody alternatywne. Nie słyszałem, aby
jakakolwiek metoda czy to oficjalna czy alternatywna działała w 100% na
wszystkich, dlatego warto jest upowszechniać pojawiające się nowe metody i
przy okazji zastanawiać się nad tym czy i jak działają, jeśli w ogóle
działają (odnośnie większości metod alternatywnych nie znajdzie się prac
naukowych, któreby to wyjaśniały i potwierdzały).