zasada działania filtra świecowego

Autor: Katarzyna Karczewska <k_karczewska_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Mar 2009 - 16:08:23 MET

Witam Wszystkich, mam pytanie dotyczące działania pionowego filtra
świecowego przy filtracji lepkiej cieczy zawierającej zawiesinę
pirofosforanów. Wiem, ze pomocą filtracyjną jest ziemia okrzemkowa,
która tworzy placek filtracyjny. I tu moje pytanie. Gdzie tworzy się ten
placek i którędy przepływa oczyszczona ciecz? Jaką funkcje pełnią
świece? Jak jest zbudowany filtr? Bardzo proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam
Kasia Karczewska

EuroBasket 2009 w Polsce!
Giganci nadchodzą, zobacz trailer.