Re: Rodział mieszaniny aminokwasów i cukrów

Autor: Zbyszek Walasek <walasek_at_onet.eu>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 23:29:06 MET

Witaj witas,

W Twoim liście datowanym 18 marca 2009 (11:36:00) można przeczytać:

wap> Witam wszystkich ;)

wap> Poszukuje mało paprzącej preparat metody rozdziału L-aminokwasów od
wap> węglowodanów [prawdopodobnie głównie fruktoza]. Mam "płyn od którego w
wap> dwa dni biceps rośnie o 20cm" który jest mieszaniną głównie aminokwasów,
wap> cukrów [dla smaku] i innych dodatków[znikome ilosci]. Interesuje mnie
wap> wywalenie stamtąd cukrów, przy możliwie małym papraniu całości.... [nie
wap> będe tego potem spożywał ale będzie to przeznaczone dla roślin więc
wap> wolałbym nie ładować tam zbyt dużych ilości odczynników które "zostaną"]

wap> Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

A ja bym tam spróbował starych chemicznych metod. Sole wapniowe i
magnezowe kwasów organicznych są często trudno rozpuszczalne, cukry
można odmyć wodą.
Może nie trzeba by przeprowadzać soli w wolne aminokwasy?
Co na to twoje roślinki, lubią wapń, magnez?

Literatura, nt. soli wapniowych i magnezowych aminokwasów.
http://www.patentstorm.us/patents/5631031/description.html

--
Pozdrowienia,
 Zbyszek                            mailto:walasek@onet.eu