RE: Czy Polak w polsce może byc przesladowany-rabi?

Autor: spektrochem <spektrochem_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Mar 2009 - 11:49:20 MET

Człowieku!! Zastanów się co piszesz!
Narody całego globu są prześladowane w niektórych zakątkach planety.
Niestety pewne państwa nie są w stanie opanować sytuacji panujących na ich
terytorium, ale to nie oznacza że możesz obrażać Żydów jako ogółu. To tak
jakbyś oskarżał wszystkich Niemców o zbrodnie hitlerowskie! Zastanów się, bo
wydaje mi się, że to Ty masz problem z zaakceptowaniem siebie w obecnym
świecie.
Gdzie masz prześladowania tradycji polskiej? Jeżeli sam nie potrafisz
uszanować kultury i religii innych i wypisujesz takie rzeczy to sam jesteś
prześladowcą!