Re: chłodne spojrzenie na efekt cieplarniany

Autor: Seweryn Niemiec <ser_at_man.szczecin.pl>
Data: Tue 03 Mar 2009 - 10:02:17 MET

On Tue, 2009-03-03 at 09:28 +0100, Witek Mozga wrote:
> No nie, to już jest manipulacja, co ma Radio Maryja do tego? Gazeta Polska nie
> ma nic wspólnego z Radiem Maryja ani ojciem Rydzykiem. A nawet gdyby miała,
> to co z tego?
>
> Rozumiem, że gdyby się ukazał w Trybunie lub w Wyborczej, to od razu zyskałby
> na wiarygodności?

Całkowicie popieram kolegę Witka. W ogóle jestem trochę zaszokowany tym
co przeczytałem tu na liście. Już abstrahując od artykułu, wydawało mi
się, że każdy rozsądny człowiek nie wierzy w bzdury o globalnym
ociepleniu spowodowanym przez CO2 wytwarzane przez naszÄ… cywilizacjÄ™. A
chyba trudno gdzieś znaleźć więcej procentowo rozsądnych ludzi niż na
liście chemfan.

Nie lubię Gazety Polskiej ale jak widać mainstream'owa prasa nie
dojrzała jeszcze do wygłaszania tego typu "herezji". Trudno im się
dziwić, dopiero co sami nas straszyli, że korzystanie z Google powoduje
topnienie lodowców.

Gdyby nie to, że cała akcja jest skierowana na ciągnięcie kasy, to wcale
by mi nie przeszkadzało, że w mediach zwraca się ludziom uwagę na to, że
należy oszczędzać energię. To na pewno będzie miało pozytywny efekt, ale
tak, to po prostu wydaje mi się to obrzydliwe. Szczególnie, że to
wszystko jest finansowane z podatków.

pozdrawiam
Seweryn Niemiec