Re: pomoc

Autor: MdG <degrey_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 01:44:29 MET

Ziemia okrzemkowa, celuloza w proszku, lignina, trociny. Dobry materiał na
sorbent będzie porowaty i dobrze zwilżalny przez alkohol. Poza tym dobrze by
było wiedzieć co ma być dalej z tym alkoholem. Próba wykorzystania go jako
paliwa ? A może po prostu zbieranie resztek rozlanego spirytusu w małej,
przydomowej, gorzelni ?

Pozdrawiam
MdG