Re: Olejki eteryczne

Autor: <lesmie_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Jan 2009 - 18:25:30 MET

Witam !

Nie przeprowadzałem jeszcze ani destylacji, ani ekstrakcji w celu otrzymania olejków eterycznych z roślin. Korzystam z gotowych aromatów, do alkoholi lub ciast, które są mi potrzebne do aromatyzowania tzw. e liquidu do elektronicznych papierosów. Ewentualnie jestem zainteresowany otrzymaniem czystej nikotyny z liści tytoniu, metodą destylacji i ekstrakcji.

Pozdrawiam:
Leszek Mielczarek