Zobacz mój profil na Facebooku

Autor: Aleksandra Bojarczuk <invite+k3kdvwdi_at_facebookmail.com>
Data: Sat 17 Jan 2009 - 03:57:56 MET

Witaj Chemfan@man.lodz.pl!

Mam już swój profil na Facebooku, gdzie mogę umieszczać zdjęcia, filmy i informacje o wydarzeniach. Zapraszam Cię do moich znajomych i przeglądania mojego profilu. Najpierw jednak dołącz do serwisu Facebook! Po zakończeniu rejestracji Ty również będziesz mieć możliwość utworzenia własnego profilu.

Dziękujemy,
Aleksandra

Aby zarejestrować się na Facebooku, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/p.php?i=528529221&k=6YE36ZWSP4ZM5CBFRBWXUS&r