Re: Otrzymywanie wolnych metali

Autor: Bartosz Grzegorowski <chemik87_at_gmail.com>
Data: Thu 15 Jan 2009 - 15:37:17 MET

co do KGHM itd- sprobojemy aczkolwiek pisalismy juz do wielu firm z czego
pomogly nam chyba 3 :) co i tak niezmiernie nas ucieszylo a co do samego
projektu ukladu- chyba wkradlo sie tu pewne nieporozumienie my tego projektu
nie zaczynamy, jest on juz wlasciwie na ukonczeniu, brakuje nam tylko tych
pierwiastkow ktore wymienilem w pierwszym poscie cala reszta zostala juz
przez nas wykonana. Nie bylo latwo ale zdobylismy pierwiastki takie jak np
ren osm czy itr. Zalezy nam wiec bardzo na dokonczeniu tego projektu. Ma
moze ktoś z Grupowiczow doswiadczenie z redukcja halogenkow metali jak np
wanad lub lantanowce metalicznym wapniem?